Emma Roberts älskar PLL


Massor av kändisar älskar Pretty Little Liars, men Emma Roberts kan vara det största fanet av dem alla. Hon berättade nyligen MTV:

"Jag är besatt av Pretty Little Liars bokserien, eller jag var, och tv-serien, jag är helt beroende."

Kan man klandra henne? Emma är precis som oss, hon är döende för att veta vem som "A". Hon förklarar:

"jag har träffat dessa tjejer och jag sa,
"Säg mig vem A är" och jag försökte byta information. 
"Jag kan berätta vem mördaren i Scream 4 är om ni berättar vem som är "a", men naturligtvis vägrade de. Plus, Lucy Hale (Aria) är med i Scream 4 också, så vi är inte säker på att detta skulle vara ett rättvist utbyte. "


Emma och Ashley Benson (Hanna) är särskilt nära och twittrar ständigt till varandra Ashley skrev nyligen:
"@ RobertsEmma vi måste träffas" och Emma svarade: "@ AshBenzo i helgen eller nästa vecka!"

-MTV

Kommentera inlägget här:

Name:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Comment: